Monday, December 20, 2010

Baru Lepas Mandy ! Online

Hello my dear,aku bru lepas mandy lege la ckit.huu! mesti jarang kan tajuk tulis " BARU LEPAS MANDY"kan .malu arr. tadi aku sabun bdan aku,cuci mukeku yg buruk tu,berus ggku,dan aku mandy! ahaks.pas aku mandy aku trus online !itule keje ku! hehehehe!  wait a minute,aku nk bace blog !orang! hehehe! syok oooo. kalau korang nk tau. blog.twitter n facebook.tu la mysweet work.hahahahahaha. dah x dak keje lain yg tu la aku buat.

Ops,lupe x mkn gi lapar la,tapi xpe.x mkn sehari pon xpe.aslkan online.kalau aku x online sehari maybe x hidup aku.tanpe online! heee! ops!terlupe la sat nk bukak twitter sat tau!yeayyy! dah bukak.heeee!ONLINE! Online itu bagaikan NYAWAku.mak n abah ku keluar pegi mn x tau la..sampai skunk x blk gi.heee. mama papa x blk pon xpe! maksud aku bukan x blk langsung.i mean blk lewat ckit.coz! abah aku x bagi aku online mlm.heee. ok la thats all from me.

No comments:

Post a Comment