Saturday, January 1, 2011

Makan,Padang Besar,Pulang

Weyy, aku ade 3 cerite. nk dengar? mesti la nak kan2. hee, first. aku pergi Makan2. huh dengan tok n tok wan belah abah aku.hee nk tau aku mkn paling mahal skali RM:secret. mn leh gitau . kalau gitau hancur la rahsiaKu. hehehe pastu singgah sat umh keluarge sat ( umh tu besok nk kenduri ) nk tau x aku pkai nail colour dekat umh orng kot.* x sopan * nguahahahaha. pastu hantar la tok n tok wan. tapi aku x hantar depe sebab aku naik 2 kete. aku naik ngan kak long aku. 

Weyy, aku ade cite ni. nk dengar? mesti la nk kan2.hee, second, aku pi Padang Besar. best~ mn dak nye aku jarang pegi. tu yg aku teruje gile.nguahahaha. aku x bli ape pun.tapi aku dpat duit, yg Mak , Kak Long , Acik , Abah bli . mak n kak long aku bli keronsang n bli baju * kaklong x bli baju* acik bli cardigan kot * ops kalau aku slh eje tlong tunjukkan* hehehe abah aku bli songkok la , baju la, tu je. hikhik. abg aku x ikot aku n angah . x bli ape pon. 

Weyy, ade ade cite ni.nk dengar? mesti la nak kan2.hee, third. Kak Long  n Angah aku balik. hurm sedih tau dak .hee, tapi hari berlainan. angah aku kan belajar kat Arau . so kami pon pi hantar la. kesian gile angah aku bilik dye kecik gile kot duduk pon 2 org.  bukan cam yg hampe pikir, i mean bilik sewe. hampe tau kan. ha camtu la betape kecik nye bilik tu. kesian gile. arytu carilah umh sewe satu lagi.yg tu lagi la kecik tambahla jalan pon tepi pokok pisang.gabai aku bukan ape takut ular je.urgh gile.GABAI. hah. kaklong aku blk shah alam ary ni. tapi xpe kaklong aku nk blk lagi dlm btgh bulan ni or bulan depan.aku pon x tau la. ok la bubye.
Hah1 more, aku nak minta maaf segala slh silapKu.tolong ampunkan. : )

No comments:

Post a Comment