Saturday, December 25, 2010

Kak Long Balik

Yeayyy! kak long aku blk.best gile.isnin ni kak long aku nk bwak family pi pesta n mkan2.ngeee.ok memang aku penah kuar mkn. tapi rase cam best tau dak !! hee.satgi nk pi TESCO .pi bli2 mkn2 nk bgi kat cousin aku. hah !nk tau 1 cite dak ?? mesti nk kan. Smlam kan,aku *nangis tau dak? aku kesian kat cousin aku,dye tu dah la sakit jantung umur dye 2 thn lebih kot. nak tau punggung dye cam berdarah. time memang aku sedih gile.dye kecik je.mcm x dak isi. aku sedih gile. dah la tok bidan dye ade sake so lepas tok bidan tu mati dye bagilah sake tu kat mak budak sakit jantung.smlam kami pi berubat. bagi dye mandi.tau.hati pon mak dye cam mengamuk gile2 arh.takut aku.2 hari sebelum,dye cempak ank dye kat bwh. dye mcm x ingat la kan. kan hantu setan dok ade kat bdn dye. dah arytu dye sepak abah budak sakit jantung.kesian gile,aku malu nk cite tau dak.tapi nk buat camne memang nk cite. nguahahaha, hee. ok lah thats all only. byee.


From,
Miss Yan Dina
budak kesian



No comments:

Post a Comment